פשפשים במיטה

אחד מסוגי המזיקים הבעייתיים ביותר להדברה, הוא פשפש המיטה. אנשים רבים נוטים להתבלבל בין פרעושים לבין פשפשים במיטה, אך למעשה מדובר על משפחה שונה לחלוטין של חרקים. בעוד שהפרעושים מצויים על חיות המחמד וניזונים מהדם שלה, פשפשי המיטה נוטים לשכון בתוך המזרונים, ספות, כורסאות וכדומה והם ניזונים מדמם של בני אדם. רוב האנשים נדבקים בפשפשי מיטה בזמן שהותם במלונות שאינם מקפידים מספיק על היגיינה או אפילו מטיסות במטוסים שאינם מקפידים לנקות היטב את המושבים. כמו כן, ניתן להידבק בפשפשי מיטה מרהיטי יד שניה או מרהיטים שמוצאים ברחוב. חשוב להבין כי לאחר ההדבקה בפשפשים אין מנוס אלא להזמין את שירותיה של חברת הדברה מקצועית ואמינה, מאחר ולא ניתן להדביר את הפשפשים בצורה עצמאית. 

אנו בחברת עכברי העיר נשמח לספק לכם את שירותינו בתחום הדברת פשפשים במיטה, מאחר ואנו מתמחים בתחום יותר מ- 20 שנה ונהנים מלא מעט ידע וניסיון בתחום.

פשפשים במיטה

פשפשים במיטה – מי הם בעצם?

פשפשי המיטה הינם חרקים קטנים בצבע חום – אדמדם הנמנים עם משפחת הפשפשיים. ניתן למצוא לא מעט סוגים שונים של פשפשי מיטה, מאחר ומדובר על חרק נפוץ במיוחד בכל רחבי העולם. לא מעט אנשים הבוחרים לשהות בהוסטלים או במלונות זולים, מתעוררים בבוקר עם עקיצות באזור הגב או הבטן. פשפשי המיטה נוטים לשכון בתוך המזרונים אך בשל גודלם הקטן לא ניתן כמעט לראות אותם. רק מדביר מקצועי ואמין, בעל וותק וניסיון של שנים בתחום, יוכל לזהות את סוג החרק שעוקץ אתכם בלילות ולספק לכם פתרון הדברה איכותי ומקצועי. כדאי לדעת כי פשפשי המיטה הינם חיות ליליות ולכן רוב הסיכויים שהם יעקצו אתכם רק בלילה. רוב העקיצות מתרכזות באזור מרכז הגוף, מאחר והפשפשים נמשכים לחום המופרש מהאזור.

פשפשים במיטה – מה ניתן לעשות כדי להיפטר מהתופעה?

אף אחד לא היה רוצה לגלות כי הוא חולק את המיטה שלו עם חרקים קטנים ומוצצי דם. ישנם אנשים שאף לא יצליחו להירדם כתוצאה מהחרדה והפחד שיתקוף אותם, רק מהמחשבה שהם אינם לבדם. פשפשי המיטה אינם מסוכנים לבני אדם, אך אין ספק כי מדובר על תופעה לא נעימה שאף אחד לא היה רוצה לחוות באופן אישי. לכן אין זה מפתיע כי רוב האנשים שמגלים להפתעתם את כל העקיצות המופיעות על גופם, בוחרים לפנות באופן מידי לחברת הדברה, במטרה להדביר את המזיקים ולחזור לשנת לילה טובה ורציפה יותר. כמו כן, יש לזכור כי ישנם אנשים הרגישים לעקיצות הפשפשים, דבר שגורם להם לנפיחות, גרד מוגבר ואף זיהום. לכן יש צורך לא לדחות את ההתמודדות עם הבעיה אלא לפנות מיד לחברת הדברה מוכרת וידועה.

אנו בחברת עכברי העיר נהנים מוותק של שני עשורים בתחום של הדברת פשפשים במיטה. להזמנות ולקבלת מידע נוסף, צרו קשר.

לסביבה נקייה ממזיקים חייגו 03-6325424 או השאירו פרטים

מאמרים אחרונים בנושא הדברת מזיקים