איך ניתן לשמור על גידולי הירק בגינה ללא מזיקים?

ישראלים רבים פיתחו תחביב ייחודי. קוראים לזה גידול ירקות בגינה. למעשה, מספיקה פיסה של אדמה וכבר תוכלו להנות מצמחי תבלין לשדרוג מנות חמות וקרות, מלפפונים אורגניים, קישואים, חצילים וכמעט כל מה שאתם אוהבים ויכול לשרוד בתנאי מזג האוויר שלנו כאן בישראל, כמובן בהתאם לעונה בשנה. זו דרך נפלאה להנות מאוכל בריא ואורגני ללא ריסוס מזיק ויש אפילו שיעידו כל כך שטיפול בגינה משחרר להם את הלחץ וכל הדאגות מהראש. יחד עם זאת, כדי שהירקות יגדלו ויחזיקו מעמד, צריך לדעת איך לטפל בהם, כמה מים לתת, כמה שמש הם צריכים וכן, גם איך ניתן לשמור על גידולי הירק בגינה ללא מזיקים. הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם לשדרג את התפריט ואפילו להוזיל עלויות.

איך ניתן לשמור על גידולי הירק בגינה ללא מזיקים?

קצת על מזיקים בגינה שלנו

מזיקים בגינה כאן כדי להישאר. הם תמיד היו כאן, אולי אפילו לפנינו וגם אם ממש תנסו, לא תוכלו להיפטר מכולם וגם אין צורך. כן יש כמה דברים שאפשר לעשות בכדי למזער נזקים. למשל, בכל פעם שאתם מחליפים את השתילים של הירקות, הצמחים והפרחים בגינה שלכם, תרוקנו את האדניות באופן מלא ותשטפו אותם עם מים ואפילו סבון ורק אחר כך תשימו שוב תערובת של אדמה מדושנת, תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה בלאגן. כדאי גם לרחוץ את המזמרה וכלי הגינה שלכם בכל פעם שאתם עושים בהם שימוש. מומלץ גם לשטוף עם זרם מים מאוד חלש את כל הצמחיה. בנוסף, למזיקים יש נטייה לתקוף צמחים חלשים, ממש כמו שקורה בטבע שלנו. לכן, שווה לתת לכל צמח וירק את המרחב שלו לצמוח ולגדול. הסיכוי שהמזיקים יגיעו לאותו צמח, קטן. במידה ויש עלים מתים או ענפים שלא נראים טוב, שווה לסלק אותם.

יש גם פתרונות אורגניים וכימיים לטיפול נגד מזיקים. חשוב להבין שבכל מזיק יש לטפל באופן שונה. למשל שמדובר בכנימות, שווה לעשות שימוש בשמן מינרלי מסוג EOS בריכוז של אחד וחצי אחוזים, אחת לחודש. שמדובר בזבובי פירות הים התיכוניים, לפעמים צריך להתקין מלכודות ולעתים אפילו מומלץ לעטוף את הצמח או העץ ברשת. יש אפילו מזיקים שלא צריך לעשו נגדם שום דבר. איסוף של המזיק לכלי יכול לסכם את כל הבעיה. לכן, לפני שאתם בוחרים בשיטת ההדברה, שווה להתייעץ עם מומחים.

מחפשים חברה מקצועית לביצוע הדברה יסודית בגינה או בחצר? חברת עכברי העיר“, בעלת ניסיון של למעלה מ– 20 שנה בתחום ההדברות. החברה מבצעת את כל סוגי ההדברות נגד מזיקים בגינה וגם בבית, מספקת שירות יעיל, מקצועי ומדויק ללא פשרות. אנו יודעים להתאים את הפתרון המדויק ביותר בהתאם לבעיה ממנה אתם סובלים. אז השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה ולתאם הדברה בגינה.

לסביבה נקייה ממזיקים חייגו 03-6325424 או השאירו פרטים

מאמרים אחרונים בנושא הדברת מזיקים