חולדות – למה להדביר ואילו שיטות עדיף להשתמש?

חולדה היא לא חיית מחמד ולמעשה החולדות , ברובן, כלל אינן נחמדות. הן נשאיות של מחלות מסוכנות וקשות ובפרוותן עלולים להמצא טפילים חלקם מסוכנים כמו פרעוש החולדה אשר עלול להעביר את מחלת הדבר. לכן, כאשר אם יש חשד ולו הקטן ביותר שיש אצלכם בבית או במרחב בו אתם נמצאים חולדה או אפילו כמה חולדות, מאוד מומלץ לדאוג ללכידה שלהן או להדברה באמצעות רעל. חשוב לזכור כי למעשה החולדות מגדילות את אוכלוסייתן בזמן קצר מאוד והן תוקפניות ואף במקרים מסוימים עלולות לנשוך בני אדם. חולדות חזקות מספיק ונשיכתן עמוקה מספיק על מנת לגרום להרס למבנים ולכבלים שונים, ובנוסף הן גם נבונות מאוד ועל כן חובה להשתמש בטיפול מקצועי על מנת למגר את התופעה.

חולדות – למה להדביר ואילו שיטות עדיף להשתמש?

מהן השיטות למיגור חולדות?

הדברה על ידי מדביר מקצועי- המדביר משתמש ברעלים בתוך הביווב או הצבת רעל בתיבה סגורה ונעולה. בדרך כלל משתמשים בשיטה זו במוסדות מזון, חברות ומחסנים מאחר ויש לבצע את ההדברה באופן קבוע מדי חודש ולקיים ביקורת שהחולדות לא חזרו.

יתרונות השיטה: תמיד יש לזהות מה מצב החולדות במבנה ובמידה והגיעו ״אורחים״ חדשים תמיד יהיה רעל במקום שיטפל בהן באופן מיידי.

חסרונות השיטה: החיסרון העיקרי הוא שהחולדה מתה לאט וסבל רב ועד שהיא נתפסת היא עלולה לבצע הרס רק במקום. כמו כן, עלול להגרם נזק משני לבעלי חיים אחרים במידה ויאכלו את החולדה הרעילה לאחר מותה.

הדברה באמצעות מלכודות שונות – הדברה באמצעות דבק, מלכודת קפיץ, רשת וכ״ו. בתוך המלכודות שמים את הפיתיון המושך אותן ואז הם נלכדות. יש כל מיני סוגים של מלכודות, לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע או מומחה המתמחה בהדברה של חולדות.

יתרונות השיטה: לכידה מהירה ומניעת נזק, אין רעלים, ניתן לבצע לבד ועל כן יש חיסכון בזמן וכסף.

חסרונות השיטה: החולדה הנלכדת חווה מצוקה, כאב ומוות איטי מאוד עם הרבה ייסורים.

הדברה ירוקה עם מערכת אלקטרונית- המערכת האלקטרונית משמיעה קולות בתדר גבוה באמצעות רמקולים. בני האדם לא מסוגלים לשמוע את הקולות האלה. החולדות לא מסוגלות לשאת את הקולות ועוזבות את המקום.

יתרונות השיטה: אין שימוש ברעלים.

חסרונות השיטה: קשה לאתר רמקול פגום וקשה לוודא שהתדר שמושמע מספיק גבוה על מנת לוודא שהוא מפריע לחולדות. אם רמקול אחד לא עובד עלול להיווצר שטח מת בו החולדות יכולות לשהות. כמו כן מדובר במערכת יקרה מאוד.

רוצים לשמוע מידע נוסף על הדברת חולדות? חברת “עכברי העיר” מתמחים בביצוע הדברות חולדות וסוגי הדברות נוספים. אנו נוקטים בכל השיטות והאמצעים למיגור החולדות מהשטח שבו הן נמצאות, כאשר אנו מקפידים על שירות מקצועי, יעיל וליווי מלא של הלקוח עד למיגור התופעה.

לסביבה נקייה ממזיקים חייגו 03-6325424 או השאירו פרטים

מאמרים אחרונים בנושא הדברת מזיקים